Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
De perfecte post op LinkedIn
voor meer zichtbaarheid en impact
2024 || Paperback || Ina Boer e.a. || Sequoia Uitgevers || met inkijkexemplaar
LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.
Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciƫle hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informa...
Iedereen praat erover
Hoe je de kracht van mond-tot-mondreclame optimaal benut
2024 || Paperback || Rob de Groot || Sequoia Uitgevers
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is.
Marketing gaat er in de kern om dat je mensen iets geeft wat zo waardevol is dat ze erover willen praten met anderen. Waardoor jouw boodschap een groter bereik krijgt. Dat kan door een onderscheidend product of een geweldige beleving. En dat hoeft niet altijd veel te kosten. Ga op zoek naar de kleine details die het verschil maken. Zorg voor een goede reden waar iedereen over praat, zelfs als jij er...