Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)

Studieboeken (3)

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Gezondheidsbevordering en leefstijl / Druk 2

Een praktische inleiding

2022 || Paperback || Jeroen de Greeff e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

We leven in Nederland steeds langer en over het algemeen gezonder. Niettemin nemen welvaartsziekten als gevolg van een ongezonde leefstijl, zoals obesitas en diabetes type 2, toe. Daarnaast is het verschil in levensverwachting tussen lager- en hogeropgeleiden groot.

Goede zorg is van groot belang bij het terugdringen van gezondheidsverschillen en welvaartsziekten maar is niet voldoende. Het begint op school, op het werk en in de wijk: daar valt voor zorgprofessionals de meeste winst te behale...

104,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 99,28
+
Bestel

Anatomie en fysiologie incl. online / Druk 5

2022 || Paperback || Ludo Grégoire e.a. || ThiemeMeulenhoff bv || met inkijkexemplaar

Anatomie en Fysiologie is hét studieboek en naslagwerk voor beroepen in de gezondheidszorg en de sport. Dit boek behandelt de bouw en de functie van het menselijk lichaam in hun samenhang. Het boek is ontwikkeld vanuit en voor de Nederlandse en Vlaamse onderwijspraktijk.

Met behoud van de vertrouwde kwaliteit biedt deze vijfde druk opnieuw meerwaarde:

• Recente inhoudelijke en didactisch-methodische inzichten;

• Het hoofdstuk Ontwikkeling is aangevuld met de veroudering van alle tien org...

50,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,98
+
Bestel

Dit is marketing! / Druk 3

2018 || Paperback || Loek ten Berge e.a. || Coutinho || ook als eBook

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing.

Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA A Marketing examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrip...