Zoekfilters
Studieboeken (3)
morgen verzonden
Basisboek eventmanagement / Druk 2
Van concept naar realisatie
2015 || Paperback || Gabriëlle Kuiper || Coutinho || ook als eBook
De vraag naar gekwalificeerde eventmanagers is de afgelopen jaren in snel tempo gegroeid. Er zijn steeds meer events die aan steeds hogere eisen moeten voldoen. Een goed event creëert aandacht voor een bedrijf of organisatie, laat mensen samenkomen, zorgt voor verrassing en geeft betekenis.
Basisboek Eventmanagement bevat alle benodigde kennis voor de (toekomstige) eventmanager. Deze duizendpoot is inhoudelijk geïnteresseerd, invoelend, communicatief vaardig en gaat voor kwaliteit, inhoud en...
morgen verzonden
Strategie en Management / Druk 2
2015 || Paperback || Hans Veldman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Strategie en management laat studenten kennismaken met dit vakgebied en behandelt de verkenning, bepaling, formulering, realisatie en het onderhouden van een strategie.
Introduction to Sport Marketing / 2nd edition
Second Edition
2015 || Paperback || Aaron C.T. Smith e.a. || Taylor & Francis
Introduction to Sport Marketing is an accessible and engaging introduction to key concepts and best practice in sport marketing. Aimed at students with little or no prior knowledge of marketing, the book outlines a step-by-step framework for effective sport marketing, from conducting market analysis and developing a strategy, through to detailed planning and implementation. The book has a wider scope than other sport marketing textbooks, recognising that students are just as likely to have to...