Studieboeken (5)

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

De lean startup

Hoe voortdurend innoveren tot een succesvolle business leidt

2013 || Paperback || Eric Ries || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Laat je inspireren door de Lean Startup!

Het idee van de Lean Startup is uitgegroeid tot een wereldwijde beweging. Ondernemers en bedrijven ontwikkelen en lanceren er op succesvolle wijze nieuwe producten mee. De aanpak, waarin het Lean-denken wordt toegepast op het proces van innovatie, maakt het mogelijk de juiste dingen te meten, het product aan te passen en opnieuw te testen. Resultaat: je zult minder tijd en geld verspillen.

In dit boek lees je alles over de principes en technieken van de ...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Vind je Waarom / Druk 3

Een praktische gids voor het ontdekken van een hoger doel

2018 || Paperback || Simon Sinek || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

‘Vind je waarom’ is de langverwachte praktische opvolger van de bestseller ‘Begin met het Waarom’ van Simon Sinek.

Met ‘Begin met het waarom’ heeft Simon Sinek hij wereldwijd miljoenen mensen geïnspireerd om te streven naar een wereld waarin ons leven en werk ons echte voldoening brengen. Maar wat als je niet weet wat je Waarom is? Of als je eerdere Waarom niet meer bij je lijkt te passen?

‘Vind je Waarom’ is een heldere, praktische gids die je de stappen aanreikt om Sineks w...

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

28,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Brainstormen / Druk 2

2017 || Paperback || Koen De Vos || Boom || met inkijkexemplaar

Brainstormsessies verlopen vaak goed, maar soms lopen ze stroef en creëren ze frustratie. Dit volledige en state-of-the-art handboek helpt de lezer om effectiever te brainstormen en creatiever te denken. Naast beproefde technieken introduceert het een aantal nieuwe brainstormtechnieken en nieuwe methodes om met groepen aan de slag te gaan. Bovendien bevat het talloze oefeningen om het creatieve brein te verbeteren.

Brainstormen is voor iedereen die beter wil worden in het bedenken van nieuwe...

78,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Exploring Strategic Change / 4th edition

2015 || Paperback || Julia Balogun e.a. || Pearson || ook als eBook

Refreshed with new examples and contemporary concepts, this classic continues as the most complete and accessible resource in its domain.'Richard Whittington, Professor of Strategic Management, University of Oxford Exploring Strategic Change engages with the dynamic and complex process of developing and delivering strategic and organisational change, from the analysis of context through to the formulation and implementation of effective strategies and solutions. Change management has become a...