Studieboeken (4)
dinsdag verzonden
Lick It (NL)
2022 || Paperback || Marije Vogelzang || BIS Publishers
Aan de hand van 32 unieke voedsel-'çhallenges' verspreid over 22 hoofdstukken, word je op een speelse manier uitgedaagd om anders naar jouw eten te kijken.
Veel mensen denken dat eten alleen maar gaat over lekker koken, diëten of over duurzaamheid. Maar uiteindelijk komt het erop neer dat eten over jou gaat. Alleen jìj kan besluiten dat je die wilde aardbei plukt en in je mond stopt - en het daarmee eten maakt.
LICK IT is een gids. Een boek dat je mee op reis neemt om de magische en creati...
dinsdag verzonden
Visual Thinking - NL editie (Heruitgave)
Effectiever samenwerken door zakelijk tekenen
2020 || Paperback || Willemien Brand || BIS Publishers || met inkijkexemplaar
Heb jij het visuele werken al omarmd? Visueel werken en tekenskills worden steeds belangrijker in onze zakelijke omgeving. Een plaatje kan echt meer zeggen dan duizend woorden en visualisatie is voor bedrijven die hun zakelijke agility willen boosten, silo’s willen afbreken en hun klantbetrokkenheid willen vergroten een cruciaal onderdeel.
Het visualiseren van denkprocessen kan je helpen om complexe problemen op te lossen. Het zorgt ervoor dat teams en medewerkers op elkaars ideeën kunnen ...
dinsdag verzonden
Visueel Creëren
Krachtig Communiceren en Samenwerken met Zakelijk Tekenen
2025 || Paperback || Willemien Brand || BIS Publishers
dinsdag verzonden
Alles is Onderhandelen
De kunst van het onderhandelen in zeven principes
2016 || Paperback || Geurt Jan de Heus || BIS Publishers || met inkijkexemplaar
Je onderhandelt elke dag, of het nou met zakenpartners, collega's, thuis of elders in de samenleving is. De uitdaging is niet om zo veel mogelijk te winnen ten koste van de ander maar om samen te zoeken naar mogelijkheden die voor beide partijen het meeste opleveren. Het uitgangspunt van dit boek is dat het zowel mogelijk als noodzakelijk is om samen waarde te creëren, de consequenties redelijk te verdelen en tegelijkertijd de relatie te versterken. Nu de populariteit van 'zoveel mogelijk wi...