Zoekfilters
› Jan Buist (4)
› A. Lammers (3)
› Ad Bakker (3)
» Toon alle opties (32)
› Edward van Balen (3)
› Fred Rorink (3)
› Gary Armstrong (3)
› Philip Kotler (3)
› Stephen P. Robbins (3)
› A. Blijlevens (2)
› A.G.M. van den Bosch (2)
› A.J. van Aken (2)
› Burcu Öztürk (2)
› Chris Wijnen (2)
› Eelko Huizingh (2)
› Gerard van Heeswijk (2)
› Hans Geurts (2)
› Henk Fuchs (2)
› Irma Machielse (2)
› J.C. Bast (2)
› Jessica Domen (2)
› Joris Leeman (2)
› Karen Knispel (2)
› Marije van 't Verlaat (2)
› Patrick De Pelsmacker (2)
› R. Nijland (2)
› Rolf Bruins (2)
› Ruud Boer (2)
› Saar Bossuyt (2)
› Sarah Vullers (2)
› Sarina van Vlimmeren (2)
› Sascha Nieuwboer (2)
› Suzanne van Stratum (2)
› Timothy A. Judge (2)
› mr. Jelte Kinderman (2)
› Bedrijfskunde (9)
› Technische Bedrijfskun... (6)
› Vastgoed en Makelaardi... (6)
» Toon alle opties (22)
› International Business... (5)
› Ondernemerschap & Reta... (5)
› Vastgoedkunde (5)
› Business IT & Manageme... (4)
› International Business... (4)
› Basistheorie Vastgoedd... (3)
› Commercieel Management (3)
› Finance & Control (3)
› Hotel Management (3)
› Human Resource Managem... (3)
› International Event Ma... (3)
› International Hotel & ... (3)
› Ad Commercieel Managem... (2)
› Ad Human Resource Mana... (2)
› Ad Ondernemen (2)
› Ad Sales & Accountmana... (2)
› Facility Management (2)
› Integrale Veiligheidsk... (2)
› Managing New Retail (2)
› Praktijkleer Makelaar (2)
› Sportkunde (2)
› Hogeschool Rotterdam (19)
› Haagse Hogeschool (HHS... (11)
› Saxion (11)
» Toon alle opties (8)
Studieboeken (134)
Algemene economie in een duurzame samenleving
2024 || Paperback || Wim Hulleman || Noordhoff || ook als eBook
• Besteedt uitvoerig aandacht aan de ecologische en maatschappelijke uitdagingen van onze tijd;
• stelt niet alleen het denken van (neo)klassieke economen centraal, maar ook dat van hun critici;
• nodigt studenten uit om kritisch na te denken over het type samenleving waarin ze willen leven.
Algemene economie in een duurzame samenleving is een nieuw leerboek voor (economische) hbo-opleidingen, waarin duurzaamheid een prominente rol speelt.
Boeken over algemene economie hebben altijd mee...
morgen verzonden
Lean Management Systeem
Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt
2019 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom
In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.
Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.
Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...
morgen verzonden
Boekhouden voor het hbo pakket deel 1 theorie- en opgavenboek / Druk 4
2024 || Paperback || Gerard van Heeswijk e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Boekhouden voor het hbo is een methode met een sterke didactische grondslag voor het economische onderwijs in het hbo. De methode omvat twee delen, met elk een theorie- en een opdrachtenboek.
Dit eerste deel behandelt:
• de boekhoudkundige cyclus
• de permanence toegepast op de kosten en opbrengsten
• verdieping van boekingen aan de inkoop- en verkoopzijde
• specifieke boekingen bij ondernemingsvormen, zoals de vof, bv en nv
Deze 4e druk is sterk verbeterd en geactualiseerd. De...
morgen verzonden
Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore || ook als eBook
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083433059: Marketing Vastgoed - Werkboek (editie 2024 / 2025)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-M...
morgen verzonden
Privaatrecht voor Vastgoed - Theorieboek (editie 2023/2024)
2023 || Paperback || mr. Norbert Telders e.a. || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083285917: Privaatrecht voor Vastgoed-Werkboek (editie 2023 / 2024).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2023 / 2024 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assiste...
morgen verzonden
Bedrijfsinformatiesystemen met MyLab / Druk 17
2023 || Paperback || Kenneth C. Laudon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Informatiesystemen behoren tot de belangrijkste middelen die bedrijfsmanagers tot hun beschikking hebben voor het bereiken van operationele excellentie, het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, het verbeteren van de besluitvorming en het behalen van concurrentievoordeel.
Bedrijfsinformatiesystemen legt een uitgebreide theoretische basis voor het vakgebied en splitst de kennis op in vier delen: (1) organisaties, management en de netwerkonderneming; (2) IT-infrastructuur; (3) kerntoepa...
morgen verzonden
Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
morgen verzonden
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:
- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)
- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)
- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)
- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...
morgen verzonden
Methoden en technieken van onderzoek met MyLab / Druk 9
2024 || Paperback || Mark N.K. Saunders e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Methoden en technieken van onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Dit boek is met een tweeledig doel geschreven: het beschrijft hoe de student een goed onderzoek uitvoert en het helpt om een kritisch gebruiker van andermans onderzoek te worden.
Na bestudering van dit boek heb je een inleidende behandeling gehad van een aantal benaderingen, strategieën en methoden waarmee je je onderzoeksproject kunt aanpak...