Boekenlijsten

?

Studie Bijdehand geeft 5% studentenkorting op voorgeschreven Nederlandstalige studieboeken bij gelijktijdige aankoop van ten minste twee verschillende titels.

Readers, uittreksels, e-books, Engelstalige titels en overige producten worden ongeacht de bestelgrootte al tegen de voordeligste prijs aangeboden. Deze producten zijn daarom uitgezonderd van de studentenkorting.

Zet een vinkje in de box hierboven om te profiteren van deze korting!

» Lees meer

Communication and Multimedia Design jaar 2 Hoofdfase (2025-2026)


Algemeen jaar 2

EAN: 9789024421435
Auteur: Guido Stompff
Druk: 1
Uitgever: Boom
Koopadvies: Verplicht
Blok: A, B, C, D
€ 28,95
Andere versies

Immersive Design

Informatie
Opmerking: Aanschaf museumjaarkaart via https://www.museum.nl/nl/museumkaart
Koopadvies: Aanbevolen
Blok: A, B, C, D
Elders aanschaffen

Brand Design ENG

EAN: 9789063694784
Auteur: Anne Miltenburg
Druk: 3
Uitgever: BIS Publishers
Koopadvies: Verplicht
Blok: A, B
€ 31,99
EAN: 9780500518984
Auteur: Pete Barry
Druk: 3
Uitgever: Thames & Hudson
Koopadvies: Verplicht
Blok: A, B
€ 24,25
EAN: 9789490947729
Auteur: Jos van den Broek e.a.
Druk: 1
Uitgever: Eleven international publishing
Koopadvies: Verplicht
Blok: A, B
€ 63,25

Brand Design NL

EAN: 9789024451166
Auteur: Jos van den Broek e.a.
Druk: 4
Uitgever: Boom
Koopadvies: Verplicht
Blok: C, D
€ 55,50
EAN: 9789063694784
Auteur: Anne Miltenburg
Druk: 3
Uitgever: BIS Publishers
Koopadvies: Verplicht
Blok: C, D
€ 31,99
EAN: 9780500518984
Auteur: Pete Barry
Druk: 3
Uitgever: Thames & Hudson
Koopadvies: Verplicht
Blok: C, D
€ 24,25
?

Studie Bijdehand geeft 5% studentenkorting op voorgeschreven Nederlandstalige studieboeken bij gelijktijdige aankoop van ten minste twee verschillende titels.

Readers, uittreksels, e-books, Engelstalige titels en overige producten worden ongeacht de bestelgrootte al tegen de voordeligste prijs aangeboden. Deze producten zijn daarom uitgezonderd van de studentenkorting.

Zet een vinkje in de box hierboven om te profiteren van deze korting!

» Lees meer