Filters

Voorgeschreven bij
Christelijke Hogeschoo... (3)
Haagse Hogeschool (HHS... (3)
Hogeschool Rotterdam (3)
» Display all options (2)
Uitgever
Noordhoff (3)
Boom (2)
NUR
Marketing (3)

Ad Eventmanager (5)

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 50,30
+
Add to cart

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || also available as eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

53,96
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 51,26
+
Add to cart

Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1

2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 42,70
+
Add to cart

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

66,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 63,60
+
Add to cart

Communicatie handboek / Druk 7

2022 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Het standaardwerk voor het communicatievak;

- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;

- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.

Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...

56,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 53,68
+
Add to cart

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || view preview pages || also available as eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...