Filters

Verschijningsjaar
2024 (2)
2025 (2)

New printings (4)

79,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 75,95
+
Add to cart

Basisboek online marketing / Druk 5

Van strategie tot conversie

2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || also available as eBook

- Behandelt het volledige online marketingproces;

- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;

- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.

Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!

Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creÃ...

79,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 75,95
+
Add to cart

Digital Marketing Fundamentals / Druk 3

From strategy to ROI

2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

• First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

• with contributions from more than 20 online marketing specialists

• English edition of the Dutch standard issue Basisboek Online Marketing.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamen...

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 56,95
+
Add to cart

E-commerce & e-business / Druk 3

2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

• Grondige inleiding in e-commerce en e-business;

• praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;

• bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.

De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige be...

57,96
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 55,06
+
Add to cart

Social media management / Druk 2

2025 || Paperback || Karin Ruigrok e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

• Enige studieboek dat social media vanuit klantperspectief behandelt;

• geschreven door experts uit het werkveld, met actuele en relevante inzichten;

• zeer praktijkgericht, zodat studenten theorie direct kunnen toepassen.

De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Ook kunnen uitingen op social media een grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organ...