Filters

Opleiding
Bedrijfskunde (2)
Taal
Nederlands (2)

Study books (3)

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 61,70
+
Add to cart

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || view preview pages || also available as eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creƫren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...

84,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Add to cart

Principles of Marketing / 8th European edition

2019 || Paperback || Phil T. Kotler e.a. || Pearson || also available as eBook

Create market value through innovative customer connections and engagement Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 75,95
+
Add to cart

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || view preview pages || also available as eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...