Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (10)
› Hogeschool Utrecht (7)
› Haagse Hogeschool (HHS... (6)
» Toon alle opties (3)
› Commerciële Economie (7)
› Ondernemerschap & Reta... (7)
› Ad Ondernemen (4)
» Toon alle opties (12)
› Ondernemen (3)
› Technische Bedrijfskun... (3)
› Ad Events & Experience... (2)
› Ad Ondernemerschap & R... (2)
› Ad Sales & Accountmana... (2)
› Communicatie (2)
› Facility Management (2)
› Finance & Control (2)
› Global Marketing en Sa... (2)
› Logistics Management (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
Studieboeken (38)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
Prikkel de Koopknop / Druk 3
Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst
2017 || Paperback || Carin Frijters || Carin Frijters || met inkijkexemplaar
Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis.
Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen i...
morgen verzonden
Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3
2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || ook als eBook
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...
morgen verzonden
Exportmanagement / Druk 7
exporteren en internationaliseren
2016 || Hardcover || Hans Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het succes van exporteren en internationaliseren is direct afhankelijk van kennis, kunde, inzicht, ervaring en samenwerking van allen die bij het proces betrokken zijn.Exportmanagement geeft een compleet overzicht van dit multidisciplinaire vakgebied.
Waarom kiezen voor Exportmanagement?
* standaardwerk op het gebied van exportmanagement;
* compleet overzicht van multidisciplinair vakgebied;
* komt voort uit een samenwerking van verschillende experts op deelgebieden.
Dit handboek kiest voor een s...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
morgen verzonden
Export Management: A European Perspective
2010 || Paperback || Hans Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
This new English edition of Export Management is more accessible and transparent, using the export strategy as its structuring principle. The book focuses on the integration of all aspects of the export business and the implementation of export strategies in the daily business practice.
morgen verzonden
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3
2018 || Paperback || Marleen Bekkers e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.
Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat...
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
101 Management Models
2010 || Paperback || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Management models: many students will come across them in their studies, yet it is only when actually working with them that the function and benefit of management models are revealed. Students often find it hard to select and apply management models. This textbook will assist them to do so. 101 Management Models is aimed particularly at students of economic and technical studies and social sciences in higher education.
morgen verzonden
Sales management - English edition
2013 || Hardcover || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
The first four editions of the Dutch edition of Sales Management have been received with great enthusiasm both in higher education and in industry. There seems to be a great need for a complete and practical textbook, tailored to the sales practice. The international edition of this popular book is now available, edited with a European perspective.
morgen verzonden
Media / Druk 2
2020 || Paperback || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?
Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.
Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...