De plakfactor / druk 1

Niet beschikbaar
ISBN: 9789049801175
Uitgever: Uitgeverij Dwarsligger®

¿Douwe Egberts koffie, lekkere koffie¿, ¿Heerlijk, Helder, Heineken¿. Slogans die al meer dan 20 jaar onthouden worden. Hoe komt het dat deze blijven hangen en dat u andere alweer na vijf minuten vergeten bent? Deze gids laat zien waaraan ¿sticky¿ ideeën hun kracht ontlenen.

¿ De cruciale principes van succesvolle ideeën

¿ Hoe geef je je eigen boodschap meer kleefkracht mee

¿ Aanstekelijke voorbeelden van hoe het wel en hoe het niet moet

De plakfactor is een provocerend, onthullend en grappig boek over de manier waarop je ideeën overbrengt.

Chip Heath is hoogleraar Organizational Behavior aan de Corporate Business School van Stanford. Dan Heath is zijn broer en is verbonden aan Duke Corporate Education, een belangrijke speler op de markt voor executive opleidingen.

¿De plakfactor is een boek dat ik iedereen aanbeveel. Van marketeer tot beleidsmedewerker tot ouder. Voor iedereen is het van groot belang dat zijn boodschap beklijft bij de ontvanger en resulteert in gewenst gedrag.¿ ¿ Managamentboek.nl

¿Iedereen die anderen wil beïnvloeden ¿ om iets te kopen, om te stemmen, te leren, een dieet te volgen, om te doneren aan goede doelen of om een revolutie te beginnen ¿ kan veel leren van dit boek.¿ ¿ The Washington Post

¿Een goed leesbaar en vrolijk boek.¿ ¿ Elsevier

¿Een onderhoudende, praktische gids over effectief communiceren. Leuk om te lezen en grondig onderzocht.¿ ¿ Publishers Weekly

Over de dwarsligger®

De dwarsligger® is een compleet boek in een handzaam formaat. Een boek dat past in een handtas en zelfs in je broekzak of binnenzak. Een boek dat je overal en op elk moment kunt lezen. Met zijn kleine formaat ¿ 12 bij 8 centimeter ¿ en lichte gewicht ¿ gemiddeld nog geen 145 gram ¿ is de dwarsligger® met één hand vast te houden en dus gemakkelijk te lezen.

Lees meer