Handboek online marketing / Druk 5

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Handboek online marketing / Druk 5

ISBN: 9789492196187
Uitgever: Adfo Books
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Patrick Petersen
Druk: 5
Pagina's: 604
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
Vervanger van: 9789491560705
NUR: Marketing

Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!

De HOM5 2018 editie is vernieuwd:

* Inclusief cijferupdates en redactie.

* 600+ pagina's en 70+ cases.

* Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!

Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey, contentmarketing en engagement marketing.

Handboek Online Marketing is het meest gebruikte boek over online marketing in het onderwijs en door professionals. Geschikt voor opleidingen in marketing, media, communicatie en (commerciƫle) economie.