Contentmarketing in 60 minuten

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar

Niet beschikbaar

ISBN: 9789461261014
Uitgever: Haystack
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Carlijn Postma
Druk: 1
Pagina's: 144
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Marketing Bedrijfskunde algemeen

Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek.

Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van de bestseller 'Zakelijk twitteren voor beginners'.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.