Omnichannel in retail

het antwoord op e-commerce

Voorzijde
Achterzijde
Inhoudsopgave;
Inkijkexemplaar
34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 33,24 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789401416702
Uitgever: Lannoo
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Gino Van Ossel
Druk: 1
Pagina's: 240
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Categorie: Strategie
NUR: Marketing

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Winnaar managementboek van het jaar

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant? Wat als er geen winkels meer zouden zijn? Heb je dan als leverancier een probleem?

In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen. Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.

‘Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt.’ - Tijn van Elderen, CEO Brabantia ‘Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet.’ Prof. Steven Van Belleghem, auteur van De Conversation Manager en De Conversation Company, winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs