De gehaakte aardbei / druk 1

waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

Voorzijde
Achterzijde
16,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789077881477
Uitgever: Haystack
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: P. Postma
Druk: 1
Pagina's: 175
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2008
NUR: Marketing

DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPENMarketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun terreinauto¿s fl uitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei. Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken. De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.