Handboek Conversie en Customer Journey Mapping / Druk 2

haal meer uit online, leer van experts

Voorzijde
Achterzijde
Inhoudsopgave;
Inkijkexemplaar

Niet beschikbaar

ISBN: 9789059409187
Uitgever: Van Duuren Media
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Patrick Petersen
Druk: 2
Pagina's: 224
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
Categorie: Marketing
NUR: Marketing

Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping.

Het praktische Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (#HCC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins, cases en wetenschappelijke onderzoeken op gebied van online en het begrijpen van de moderne Customer Journey. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. In het HCC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engage), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat (Nurture) centraal. De digitale aanvullingen, zoals cases, presentaties en video's, de portal www.handboekconversie.nl en twittercare via @Conversieboek, benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online!

Auteur Patrick Petersen - bekend als @Onlinemarketeer op Twitter - is door bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer van Nederland. Petersen is ervaren online marketeer, internationaal spreker, docent, blogger, vlogger en intensief contentcreator. Hij is bestsellerauteur van onder andere het Handboek Online Marketing en het Handboek ContentStrategie. Do you engage?

"Inmiddels vindt al meer dan de helft van het commerciële oriëntatieproces online plaats, zowel in b2b als b2c. Als u dat weet en u wilt leads genereren of gelijk harde omzet, bedenk dan één ding: de conversie kan altijd beter! Hoe? Dat leest u in dit boek."

Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School en Voorzitter Platform Innovatie in Marketing