Handboek commerciële vaardigheden / Druk 1

de basis voor plezier en succes in het commerciële vak

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Handboek commerciële vaardigheden / Druk 1

ISBN: 9789058757890
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Stefan Renkema
Druk: 1
Pagina's: 384
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
NUR: Economie en bedrijf algemeen

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes.

Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden.

Over de inhoud

Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod:

* Telefoneren

* Adviseren

* Presenteren

* Onderhandelen

* Social selling

* Storytelling

* Netwerken

* Creatieve technieken

Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases.

Uniek aan dit boek

* Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?]

* Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld

* Aandacht voor eigentijdse technieken

Extra materiaal

Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen.

Doelgroep

* Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?]

* Beginnende professionals in het commerciële vak

Over de auteur

Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ook is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van post-hbo-opleidingen op het gebied van marketing en sales. Eerder werkte hij jarenlang in het (inter)nationale bedrijfsleven als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.