Praktijkonderzoek in marketing en communicatie / Druk 1

Van probleem naar advies

Voorzijde
Achterzijde
27,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 26,55 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789046904312
Uitgever: Coutinho
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Boudewijn Raessens
Druk: 1
Pagina's: 199
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
Voorgeschreven bij o.a.: Avans Hogeschool
Categorie: Economie & management
NUR: (Instrumentele) vaardigheden HOGER ONDERWIJS

Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven.

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor dataverzameling en het analyseren daarvan. Ook ondersteunt het je bij de totstandkoming van het schriftelijk eindproduct: een advies in de vorm van een onderzoeksrapport of scriptie. De theorie is geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk. Op de website bij het boek staan onder andere kennisclips en voorbeelden van data-analyse. Voor de docent zijn er PowerPointpresentaties, toetsvragen en cases beschikbaar.