Sales- en accountmanagement met MyLab / Druk 3

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
45,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 43,65 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789043037624
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Willem van Putten Annette Schenk Willem Zeijl
Druk: 3
Relevante opleidingen: Sales & Accountmanagement Global Marketing en Sales Ad Sales & Accountmanagement
Pagina's: 232
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
Vervanger van: 9789043033831
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Hierbij wordt sales als een apart vakgebied beschouwd en wordt het salesproces in de gehele breedte behandeld, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende rol te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen, maar anderzijds de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen.

Aan de hand van de Nyenrode Sales Leadership Masterclass worden onderwerpen zoals de rol van sales, het koopproces van de klant, de salesstrategie, accountmanagement en sales leadership behandeld. Afsluitend wordt de implementatie van salesĀ­ en accountmanagement besproken.

Het vakgebied komt voor de studenten tot leven doordat de theorie steeds aan aansprekende praktijkvoorbeelden gekoppeld wordt. Daarnaast kan de student meteen zelf aan de slag met uiteenlopende cases.