Marketing, de essentie met MyLab / Druk 14

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Marketing, de essentie met MyLab / Druk 14

ISBN: 9789043036528
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Philip Kotler Gary Armstrong
Druk: 14
Relevante opleidingen: Creative Marketing en Sales
Pagina's: 344
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
Vervanger van: 9789043033954
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Als de organisatie dit goed doet, plukt ze de vruchten op het gebied van marktaandeel, winst en klantaandeel. Meer dan andere marketingboeken presenteert en ontwikkelt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.

De nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk worden behandeld. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. Marketing, de essentie biedt een praktische benadering, concepten worden toegepast in veel (lokale) voorbeelden waarin bekende en minder bekende bedrijven marketinguitdagingen beoordelen en oplossen.