Marketing, de essentie met MyLab / Druk 13

de essentie

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Marketing, de essentie met MyLab / Druk 13

ISBN: 9789043033954
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Philip Kotler Gary Armstrong
Druk: 13
Relevante opleidingen: Commercieel Management
Pagina's: 328
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
Vervanger van: 9789043027267
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Marketing, de essentie, 13e editie

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.

Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.

Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.

Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen.

MyLab | Nederlandstalig

In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals:

* Een interactieve eText met veel extra illustratief materiaal, zoals filmpjes, links en animaties

* Een begrippentrainer

* Toetsvragen

* Cases en opdrachten

* Alle figuren en tabellen in PowerPoint

Voor docenten staan op het docentengedeelte van MyLab verdiepingsmateriaal, samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint en extra opdrachten en uitwerkingen.

Gary Armstrong is bekroond hoogleraar voor bachelorstudenten bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Ton Borchert en Paul van der Hoek. Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht en Paul van der Hoek is opleidingsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.