Brand Design met MyLab / Druk 5

merkmanagement in woord & beeld

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Brand Design met MyLab / Druk 5

ISBN: 9789043032315
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Ruud Boer
Druk: 5
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Vervanger van: 9789043019309
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante merkidentiteit, onderscheidende visuele identiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Deze vijfde editie bouwt voort op het succes van de 4e editie, met het Brand Design-model als basis. Met bondige theorie, nuttige modellen als de Merk-Wijzer en veel recente praktijkvoorbeelden. Aangevuld met een extra hoofdstuk over Brand Activation, een nieuw model om de Customer Journey in kaart te brengen en een dubbele Fair Trade Original case.