Business, een inleiding tot de bedrijfskunde / Druk 4

een inleiding tot de bedrijfskunde

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar

Niet beschikbaar

ISBN: 9789043016926
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Courtland L. Bovée John V. Thill
Druk: 4
Relevante opleidingen: Commercieel Management
Pagina's: 17
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2010
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Bedrijfskundige inzichten zijn continu aan vernieuwing onderhevig. Business, een inleiding tot de bedrijfskunde geeft een overzicht van zowel de beproefde fundamenten als de nieuwste inzichten uit de praktijk. Bedrijfskundige basisprincipes en strategieën en hun toepassingen worden belicht vanuit verschillende vakgebieden waaronder management, economie, recht en human resource management. Door deze multidisciplinaire insteek ontwikkelt de student een brede kijk op bedrijfskunde.

In Business, een inleiding tot de bedrijfskunde staat de praktijk centraal. De student leert probleemstukken beschrijven, analyseren en oplossen aan de hand van nationale en internationale cases en actuele voorbeelden over onder andere Apple, Starbucks en bol.com. Ieder hoofdstuk bevat oefeningen, leerdoelen, definities van begrippen en verschillende terugkerende rubrieken zoals 'De persoonlijke relevantie' en 'Leren van zakelijke uitglijders'.

Dit basisboek is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs. Op de website bij het boek, www.pearsoneducation.nl/bovee zijn per hoofdstuk extra toetsvragen en relevante weblinks beschikbaar.

De bewerking van de Nederlandse editie is verzorgd door Danny Brouwer en Eduard Vooren van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.