Management 7e editie / Druk 2

Voorzijde
Achterzijde

Niet beschikbaar

ISBN: 9789039525524
Uitgever: Academic service
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: J.R. Schermerhorn
Druk: 2
Pagina's: 778
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2010
Vervanger van: 9789039520314
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Het boek is bestemd voor alle HBO- en WO-studenten die een managementfunctie ambiëren.

Het staat vast dat de huidige organisatieomgeving sterk aan verandering onderhevig is. Om de veranderingen bij te benen dient u op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Zorg dat u de aansluiting niet mist

en bestudeer John Schermerhorns boek Management. Dan leert u de kennis en vaardigheden die organisaties nodig hebben om te slagen. Geen enkel ander managementstudieboek sluit beter aan op de huidige dynamische werkplek of reikt u met zoveel vindingrijkheid carrièreperspectieven aan.

Deze eerste Nederlandse editie van Management onderscheidt zich van andere managementtitels door het accent te leggen op de praktische toepassingen van management. In het boek is een werkboek opgenomen van meer dan 200 pagina's. Het werkboek bevat de volgende onderdelen:

* Cases om kritisch te leren nadenken. De cases zijn gebaseerd op bestaande bedrijven die tot de verbeelding spreken, zoals Apple Computers, Coca-Cola Company, Harley Davidson, Procter & Gamble, Domino's Pizza.

* Integrerende leeractiviteiten

* Oefeningen in teamwerk

* Self-assessments

Het boek is daarnaast doorspekt met verwijzingen naar internet en beschikt over een eigen website www.wiley.com/college/schermerhorn.

Bij dit boek hoort een Engelstalige docentenhandleiding bestaande uit:

* website voor studenten en voor docenten www.wiley.com/college/schermerhorn

* PowerPoint slides

* Instructor's Resource Guide

* Test Bank

* Web CT and Blackboard support

* Mastery Testing