Waarde creëren met big data analytics

voor slimmere marketingbeslissingen

Voorzijde
Inkijkexemplaar
52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 50,30 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001899837
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Peter Verhoef Edwin Kooge Natasha Walk
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Categorie: Exact, Techniek & Onderzoek Onderzoeksvaardigheden
NUR: Marketing

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;

- biedt overzicht en analysemogelijkheden;

- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;

- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waardevolle informatie. De eerste editie van Waarde creëren met big data analytics biedt een duidelijke stappenplan voor nuttige analyses van deze data. Het Big-datawaardecreatiemodel laat zien hoe waardecreatie van deze grote hoeveelheid aan willekeurige informatie plaatsvindt.

Waarde creëren met big data analytics is geschreven voor opleidingen met aandacht voor communicatie en marketing.