Basiskennis marketing / Druk 5

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Basiskennis marketing / Druk 5

ISBN: 9789001877507
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Co Bliekendaal Ton van Vught
Druk: 5
Pagina's: 260
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
Vervanger van: 9789001807870
Categorie: Marketing Marketing: inleidingen
NUR: Marketing

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.

Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?

* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;

* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;

* met handige online ondersteuning.

Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor het leergebied marketing. Het boek Basiskennis marketing is gebaseerd op de eisen van dit NIMA-examen en sluit hier goed op aan. Het heeft een overzichtelijke indeling en bevat een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Basiskennis marketing is zeer geschikt voor opleidingen waar marketing geen kernvak is, zoals Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, en voor de opleiding NIMA Basiskennis Marketing. Het boek is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de vijfde editie van Basiskennis marketing?

Deze vijfde editie sluit geheel aan bij de vernieuwde NIMA-exameneisen voor Basiskennis Marketing. Zo bevat het boek aanpassingen op het gebied van online marketing, internationalisering en duurzaamheid. Hoofdstuk 15 uit de vorige editie is komen te vervallen. De relevante onderwerpen uit dit hoofdstuk zijn in deze druk geïntegreerd in de overige hoofdstukken. Daarnaast is de feedback van gebruikers zoveel mogelijk verwerkt.

Online ondersteuning

Voor studenten zijn in de online omgeving oefentoetsen en een begrippentrainer beschikbaar. Docenten vinden er een PowerPoint met figuren en tabellen uit het boek. Met Toets-op-Maat kunnen er toegespitste toetsen worden samengesteld.

Over de auteurs

Ton van Vught is als directeur verbonden aan het ROC Aventus in Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Als freelance docent verzorgt hij trainingen op het gebied van marketing, management en kwaliteitszorg. Co Bliekendaal is marketingdocent op het ROC Da Vinci College in Dordrecht en Gorinchem. Daarnaast is hij als contractmanager verantwoordelijk voor de cursussen en trainingen van dit ROC. Beide auteurs hebben samen meerdere series over marketing geschreven.