Handboek creatieve marketingwerkvormen / Druk 1

Een gids voor interactieve marketingsessies

Voorzijde
Inkijkexemplaar
36,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 35,10 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001873141
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Tom Spanjaard Herman Koot
Druk: 1
Pagina's: 176
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Categorie: Marketing Marketing: vaardigheden & toepassingen
NUR: Marketing

- Uniek boek in de marketingliteratuur;

- direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;

- leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk.

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie.

Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is.

Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus.

Op de website www.handboekcreatievemarketingwerkvormen.noordhoff.nl staan de modellen en figuren uit het boek.

Handboek creatieve marketingwerkvormen is geschikt voor hbo-opleidingen Marketing, Communicatie, Bedrijfskunde, Creative business en Ondernemerschap. Het boek is te gebruiken vanaf de propedeuse.