Basisboek Customer Journey / Druk 1

Een inleiding in het vakgebied

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Basisboek Customer Journey / Druk 1

ISBN: 9789001820589
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Stephan van Slooten Berry Veldhoen Wilfred Achthoven Joep van Rensch Bart van Ratingen
Druk: 1
Relevante opleidingen: Management in de Zorg Ondernemen Sales & Accountmanagement Management
Pagina's: 197
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
Categorie: Marketing Marketing: vaardigheden & toepassingen
NUR: Marketing

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers. Studenten leren vanuit de reis van de klant te kijken, denken en doen. Het boek bevat inspirerende praktijkcases van bekende merken

Studenten vinden in de online omgeving bij het boek opdrachten, oefentoetsen en PowerPoints. Voor docenten staan er casussen met vragen en opdrachten en is ook Toets-op-maat (toetsenbank voor docenten) beschikbaar.