Grondslagen van de marketing / Druk 8

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Grondslagen van de marketing / Druk 8

ISBN: 9789001817855
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Bronis Verhage
Druk: 8
Pagina's: 780
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2013
Vervanger van: 9789001765415
NUR: Marketing

Grondslagen van de Marketing

Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin jou passie voor het vak bij te brengen. Bij deze uitgave zit een persoonlijke code die je toegang geeft tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek. Zo haal je nog meer rendement uit je studie.

In de 8e editie is op veler verzoek meer aandacht aan actuele thema's, zoals online marketing en social media besteed. De opbouw van het boek is intact gebleven, waarbij het hoofdstuk over strategie is ingekort en toegankelijker gemaakt. De voorbeelden en cases zijn vervangen, waarbij rekening gehouden is met de verschillende branches in zowel off- als online omgevingen. Het werkboek is stevig aangepast. Vrijwel overal zijn de cases vervangen door actuele en aansprekende praktijkcases die de structuur van het tekstboek nauwgezet volgen.

Bij Grondslagen van de Marketing biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiƫnt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.