Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3

Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
49,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 47,45 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001809386
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Uta Meier
Druk: 3
Relevante opleidingen: Ondernemerschap & Retail Management
Pagina's: 110
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2012
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Utrecht
Categorie: Exact, Techniek & Onderzoek Marketing Onderzoeksvaardigheden Marktonderzoek
NUR: Marketing

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.