Strategie voor dienstverleners / Druk 3

30 managementvragen en -antwoorden

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 65,50 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001797140
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Wouter de Vries Niels Dekker Hans Hylkema
Druk: 3
Pagina's: 278
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2011
Categorie: Management & bedrijfskunde Marketing Dienstenmarketing Hospitality, Toerisme & Vrije tijd
NUR: Marketing

Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.