Internationaal ondernemen / Druk 3

Voorzijde
Inkijkexemplaar
83,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 79,75 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001575427
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Radha Jethu-Ramsoedh Maud Hendrickx
Druk: 3
Relevante opleidingen: Logistiek Management Ondernemerschap & Retail Management Bedrijfskunde Commerciële Economie Werktuigbouwkunde
Pagina's: 364
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Voorgeschreven bij o.a.: Saxion Haagse Hogeschool (HHS)
Vervanger van: 9789001850807
Categorie: Management & bedrijfskunde Bedrijfskunde & ondernemerschap
NUR: Ondernemingsrecht

* Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen;

* aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internationaal ondernemen tot leven;

* geplaatst in de Europese context en in het Nederlands geschreven.

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende hoger beroepsopleidingen waarin internationaal ondernemen, internationale handel, internationaal management en globalisering een onderdeel vormt van het curriculum.

In deze editie is nieuwe casuïstiek opgenomen en zijn feiten en cijfers geactualiseerd. Onderwerpen als blockchain en INCO terms 2020 zijn toegevoegd. Daarnaast is er meer aandacht voor nieuwe ontwikkelingen in het zaken doen met andere landen zoals de nieuwe zijderoute-landen en organisatiemodellen op wereldniveau. De student leert aan de hand van casussen en de vele praktijkvoorbeelden dat het bij internationaal ondernemen vooral om de dynamische internationale omgeving draait.