Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Andere versies
ISBN: 9789001303921
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Daan Dondorp Niko van der Sluijs
Druk: 1
Pagina's: 96
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
Categorie: Communicatie & Talen Marketing Communicatie: algemeen methoden Marketingcommunicatie & reclame
NUR: Marketing

Zo maak je een marketingcommunicatieplan biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.

- duidelijk overzicht van traditionele en online marketingcommunicatie;

- compleet met stappenplan en praktijkgerichte cases;

- ideale aanvulling op bestaande literatuur.

Aan de orde komen de omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstellingen en strategie. Vervolgens komt de communicatiemix aan bod, het creatieve ontwikkelingsproces, de mediakeuze en het budget. Met uitgebreide aandacht voor de vertaalslag van traditionele marketingcommunicatie naar online marketingcommunicatie. Compleet met sprankelende praktijkvoorbeelden van internationale concerns als Coca Cola, Ford en Dove.