De Starbucks strategie

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar

Niet beschikbaar

ISBN: 9789000336814
Uitgever: Spectrum
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Joseph Michelli
Druk: 1
Pagina's: 256
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Management algemeen

Blink net zo uit als Starbucks!

 

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

 

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

 

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.