Resultaten (3)

37,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,15
+
Bestel

Strategisch HRM / Druk 2

erkennen, begrijpen en doen

2011 || Paperback || Eelke Pol || Koninklijke Van Gorcum

Wat is strategisch HRM en vooral: hoe realiseer je strategisch HRM? Strategisch HRM - erkennen, begrijpen en doen geeft antwoord op deze vragen aan de hand van een onderbouwd en toepasbaar concept: de strategische HRM-kubus. De drie dimensies van de kubus bepalen gezamenlijk de kwaliteit van strategisch HRM in uw organisatie:

1 erkennen dat uw mensen het verschil maken tussen gemiddeld en goed;

2 begrijpen hoe uw mensen dat verschil kunnen maken;

3 doen, ervoor zorgen dat uw mensen het verschil ...

20,05
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

TRUST, het slimme zusje van SMART

een nieuw samenspel van leiders, managers, professionals en klanten

Paperback || Eelke Pol || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Managers, professionals, hrm-professionals en adviseurs zoeken nieuwe vormen van organiseren. Nieuwe vormen waarin op een eigen wijze invulling wordt gegeven aan leiderschap, management en een moderne professionele rol.

Een nieuwe vorm van organiseren waarbij TRUST centraal staat: Tweezijdigheid in relaties, Ruimte die gegeven én gepakt wordt, Uitdagende doelen, Support wordt geboden en genomen en Transparantie in houding, gedrag en manier van werken.

Het TRUST-concept wordt in dit boek uit...

33,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Strategisch HRM / Druk 3

Erkennen, begrijpen en doen

2024 || Paperback || Eelke Pol || Koninklijke Van Gorcum

Wat is strategisch hrm en vooral: hoe realiseer je het? Deze derde geheel herziene druk van Strategisch hrm geeft antwoord op die vragen.

De strategische hrm-kubus staat centraal in dit boek. De drie dimensies van de kubus bepalen gezamenlijk de kwaliteit van strategisch hrm in jouw organisatie:

1 Erkennen: inzien en aanvoelen dat mensen het verschil maken;

2 Begrijpen: begrijpen hoe mensen het verschil maken in jouw organisatie.

Elke organisatie is immers uniek en elke tijd vraagt nieuwe str...