Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)

Resultaten (3)

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Passend Onderwijzen met Co-Teaching

studie naar de betekenisverlening van co-teaching teams

2018 || Paperback || E.M.J. Fluijt || Global Academic Press

De Wet op Passend Onderwijs (2014) in Nederland en het M-Decreet (2015) in Vlaanderen hebben beiden tot doel meer inclusieve leeromgevingen

voor leerlingen te bieden. Co-teaching wordt internationaal beschouwd als een effectieve strategie om onderwijs te verzorgen aan hyper diverse

groepen. Vier deelstudies geven inzicht in de wijze waarop co-teaching teams hun pedagogische benadering vormgeven in het concrete handelen

en bespreken de uitdagingen waar co-teachers zich voor geplaatst zien. In ...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Margriet weet zich geen raad met onderzoek.

Paperback || Bob van Limburg || Global Academic Press || met inkijkexemplaar

Margriet weet zich geen raad met praktijkonderzoek is een boek bedoeld voor studenten in de sociale wetenschappen en/of geneeskunde.

Het gaat ervan uit dat problemen in genoemde vakgebieden veelal venijnig zijn en dus lastig op te lossen met de gebruikelijke methoden van onderzoek. Een oorzaak daarvan is dat we zelf deel uitmaken van het probleem en ‘het’ dus niet zien. Een tweede oorzaak van het venijn is dat problemen zich in een autoreferentieel adaptief systeem bevinden. De in dit bo...

29,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

A little les balance in new teachers' professional development

Paperback || P. Mesker || Global Academic Press || met inkijkexemplaar

Teachers’ work is influenced by teachers’ personal biographies. Key experiences in this biography give insights in teachers’ personal interpretations, which reflect what they think is “good education”. This study reports on student teachers’ and new teachers’ personal interpretations in their teaching practice, during and after an international teaching internship, and how this influences new teachers’ professional development. The international teaching experience interrupte...