Zoekfilters

Verschijningsjaar
2015 (2)

Resultaten (3)

38,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Handboek e-business / Druk 6

digitaal in het centrum van elke strategie

Paperback || Boudewijn Raessens || Boom

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creƫren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. 'Je gaat het pas zien als je het door hebt', zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt ov...

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Toekomstonderzoek / Druk 2

basis voor actie

Paperback || Boudewijn Raessens || Boom || met inkijkexemplaar

TOEKOMSTONDERZOEK

Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze leemte. Er bestaat weliswaar geen blauwdruk voor het analyseren van de toekomst, maar het boek is het resultaat van een verkenning waarbij enerzijds valkuilen van toekomstvisies worden herkend en waarbij anderzijds de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek....

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie

van plan naar implementatie

2016 || Paperback || Martin Hummelink e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strate...