Zoekfilters

Uitgever
Business Contact (2)

Resultaten (3)

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

De relatie-economie

breng data tot leven en bouw waardevolle klantrelaties

2017 || Paperback || Xavier van Leeuwe e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet centraal staan. Vaak blijkt dat je daarvoor geen Big Data nodig hebt, maar slim moet werken met de data die je al verzamelt.

De auteurs van dit boek leggen uit hoe je dat doet. Ze putten hierbij uit hun ervaringen met innovatieve projec...

22,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,84
+
Bestel

Het wat en hoe van contentstrategie

Paperback || John Verhoeven || Business Contact || met inkijkexemplaar

Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt?

Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al d...

37,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Marketing-strategie

Voorkom valkuilen met deze praktijkgids voor effectieve online marketing

2023 || Paperback || Jenna Tiffany || Nedvision Publishing

Wil jij een marketingstrategie maken? Dan is dit boek echt iets voor jou. Jenna Tiffany’s boek helpt je om beter te worden in het gebruik van tools en modellen, ontwijk veelgemaakte fouten en optimaliseer jouw strategie voor succes.

In Marketing-strategie krijg je een duidelijk en eenvoudig te volgen overzicht van waarom strategie belangrijk is, hoe deze moet worden gemaakt, hoe deze moet worden geïmplementeerd en – cruciaal – hoe het succes ervan kan worden gemeten, zodat je een effec...