Zoekfilters

Opleiding
Bedrijfskunde (2)
Taal
Engels (2)
Verschijningsvorm
Hardcover (2)

Resultaten (3)

25,75
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Designing for Growth

A Design Thinking Tool Kit for Managers

2016 || Hardcover || Jeanne Liedtka e.a. || Columbia University Press

Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant product...

25,50
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Blue Ocean Strategy / 1st edition

How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

2015 || Hardcover || W. Chan Kim e.a. || Harvard Business School || met inkijkexemplaar

The global phenomenon that has sold 3.6 million copies, is published in a record-breaking 44 languages and is a bestseller across five continents--now updated and expanded with new content. In this perennial bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, globally preeminent management thinkers W. Chan Kim and Ren e Mauborgne challenge everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Recognized as one of the most iconic and impactful strategy books...

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Zero to one: creëer de toekomst

wat iedere ondernemer kan leren van Silicon Valley

2014 || Paperback || Peter Thiel e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wat kunnen we leren van Silicon Valley?

De volgende Bill Gates zal geen besturingssysteem ontwerpen, en de nieuwe Mark Zuckerberg geen tweede Facebook. Het kopiëren van succesvolle modellen uit Silicon Valley heeft weinig zin. We kunnen wél leren van het vermogen om iets geheel nieuws te creëren in plaats van iets toe te voegen aan wat al bestaat.

Peter Thiel is medeoprichter van PayPal en investeerder in vele techbedrijven, zoals Facebook, LinkedIn en Spotify. Dankzij zijn unieke ervarin...