Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Nederlands (2)
Verschijningsjaar
2023 (2)

E-books (4)

50,13
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketing Communications (e-book)

A European Perspective

2023 || E-book via Bookshelf || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson

56,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketingcommunicatie zonder MyLab / Druk 7 (e-book)

2023 || E-book via Bookshelf || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.

Opbouw

In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het bere...

Niet beschikbaar

Marketing Research with SPSS (e-book)

2018 || E-book via Bookshelf || Wim Janssens e.a. || Pearson

Suitable for undergraduate students studying Marketing Research. Marketing Research provides a step-by-step treatment of the major choices facing Marketing researchers when using SPSS. Although they may have an understanding of how SPSS works, they may not understand the statistics behind the method.

This book bridges the gap. A top author team offer a concise approach to analysing quantitative marketing research data in pracice.

50,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marktonderzoek, 5e editie (e-book)

Methoden en toepassingen

2019 || E-book via Bookshelf || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V.

Het boek Marktonderzoek behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek.

In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zo...