Zoekfilters

Auteur
Jan Eppink (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

64,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch management / Druk 2

Spreiding, positionering en samenwerking

2019 || Paperback || Jan Eppink || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar

Strategisch management is geschreven voor studenten en managers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied strategie. Eppink beschrijft op een duidelijke en overzichtelijke wijze de stappen die een organisatie kan nemen om tot een succesvolle strategie te komen. Na een analyse van de huidige situatie moet de manager vragen beantwoorden over de drie dimensies van strategie: spreiding, positionering en samenwerking. Vervolgens besteedt Eppink aandacht aan de implementatie van de strategi...

59,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 56,53
+
Bestel

Managementvaardigheden / Druk 2

Zelfbewust samenwerken en aansturen

2019 || Paperback || Peter Tack e.a. || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar

Dit boek is bedoeld voor mensen die manager willen worden of dat al zijn en daarin willen doorgroeien. Het is een leerboek dat ook te gebruiken is als naslagwerk.

Een manager is iemand die niet tot morgen uitstelt wat hij of zij vandaag door een ander kan laten doen. Deze typering had ook de ondertitel van dit boek kunnen zijn maar hierin zit ook een angel: het gevaar dat je als manager anderen vooral ziet als een middel om jouw doel te bereiken. ‘Aansturen’ kan dan doorschieten in opjage...

64,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Organisatie en verandering in de praktijk / Druk 3

2019 || Paperback || Anton Cozijnsen || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar

Vandaag de dag is verandering is de enige constante factor in deze voortdurend veranderende wereld. Veranderingen moeten verbeteringen opleveren. Dat is de uitdaging

waar organisaties voor staan. Organisatie en verandering in de praktijk geeft u de

handvatten om verandertrajecten doelgericht in te zetten en te begeleiden. Dit boek

gaat uit van een integrale benadering van verandermanagement. Essentieel hierbij is

dat de verandermanager kennis heeft van meerdere vakgebieden, zoals organisatiek...