Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (6)
Uitgever
Boom (3)
Noordhoff (2)
Categorie
Communicatie & Talen (2)

Studieboeken (7)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

79,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

De Communicatieprofessional

Een inleiding tot theorie en praktijk van het beroepenveld

2015 || Hardcover || Piet Hein Coebergh || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit boek beschrijft wat communicatie betekent voor organisatiedilemma’s en welke rol een bachelor of master Communicatie daarin kan vervullen. Geschreven voor studenten van opleidingen in het hoger onderwijs op het gebied van communicatie of economie.

- Koppeling met bedrijfskunde;

- wetenschappelijke onderbouwing;

- aansluiting op het gehele beroepenveld.

43,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 41,56
+
Bestel

Communicatie NU 2

2015 || Paperback || Betteke van Ruler || Boom

'Communicatie NU 2' is wederom een vakinhoudelijke glossy over het Communicatie vak, voor en door het vak zelf geschreven.

In Communicatie NU 2 vind je alles over trends in het vak, de actuele thema's, de lastige zaken waar communicatieprofessionals tegenaan lopen en hoe ze die oplossen. En ook de nieuwste onderzoeken en visies, plus veel wetenswaardigheden, carrièremogelijkheden en tips. Naast Betteke van Ruler komen ruim 100 mensen aan het woord; zowel studenten, bureaudirecteuren, communic...

49,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 46,79
+
Bestel

Financieel management voor de creatieve industrie / Druk 1

Paperback || André van Dijk || Boom || met inkijkexemplaar

De creatieve industrie is de meest dynamische sector van de Nederlandse economie. Een groeiend aantal mensen vindt een baan in de sector, er worden continu nieuwe diensten bedacht en in de markt gezet en er gaat veel geld in om.

Om de innovaties in de creatieve industrie goed te kunnen begeleiden, is inzicht in bedrijfseconomische processen voor (aankomende) managers essentieel. In Financieel management voor de creatieve industrie worden deze processen uitvoerig behandeld aan de hand van dive...

28,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Een ijzersterk verhaal

componeer je verhaal, maak pakkende slides en overtuig met je presentatie

2015 || Paperback || Floris de Monchy e.a. || Mediawerf

22,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Adviseren met perspectief / Druk 3

Rapporten en presentaties maken

2015 || Paperback || Louise Cornelis || Coutinho || ook als eBook

Een adviseur laat na elk adviestraject iets tastbaars achter bij de klant: een rapport, een presentatie, een brief of memo. Dat document bevat een volledig en helder overzicht van de resultaten, het getuigt van een klantgerichte aanpak, het overtuigt en zet aan tot actie.

Adviseren met perspectief laat zien hoe je zo'n kwalitatief hoogwaardig eindproduct maakt. Dat begint met op een doordachte manier structuren, met de dialoog tussen klant en adviseur als basis. Vervolgens werk je aan het g...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Rapport over rapporteren / Druk 7

op papier en digitaal

2015 || Paperback || Wim Hoogland e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Voor allerlei opleidingen in het hoger onderwijs;

- geschikt voor zelfstudie;

- ondersteunende website.

Rapport over rapporteren is een al jaren zeer gewaardeerde methode waarmee studenten geheel zelfstandig professionele verslagen en (digitale) rapporten leren vervaardigen. Het is het enige boek over rapporteren in de vorm van een rapport.

Studenten in het hoger onderwijs kunnen zelf aan de slag met het boek (of e-book) en de bijbehorende website www.rapportoverrapporteren.noordhoff.nl. De...

38,50
Levertijd: 6 werkdagen
met 5% korting 36,58
+
Bestel

Merkcultuur - Stappenplan verbinden van mensen en merken

stappenplan verbinden van mensen en merken

2015 || Paperback || Chris Kersbergen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebouwen en voorraden. Tegenwoordig is dat nog maar 20 procent en wordt het grootste deel van de waarde bepaald door de 'living assets': het merk en de medewerkers. Tevreden klanten en goede bedrijfsresultaten zijn vooral het resultaat van de inspanningen, talenten en persoonlijkheid van de medewerkers d...