Zoekfilters

Taal
Nederlands (6)
Uitgever
Boom (4)

Studieboeken (7)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

39,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Systeemdenken / Druk 2

van goed bedoeld naar goed gedaan

2022 || Paperback || Jaap Schaveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook bedoelen, met sommige 'oplossingen' verergeren we de problemen juist. Hoe is die paradox te omzeilen?

Systeemdenken geeft nieuw inzicht in complexe situaties. Elke organisatie is een systeem dat uit onderdelen bestaat. Systeemdenken leert je te zien hoe die onderdelen elkaar beïnvloeden. Zo ontdek je de vaste...

32,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Haal meer uit jezelf in de professionele samenwerking

2012 || Paperback || Jeroen Wouters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Als (aankomend) professional kom je vaak terecht in complexe organisaties, waar veel flexibiliteit en verantwoordelijkheid voor je eigen ontwikkeling wordt gevraagd. Dat vereist een hoge mate van kennis en inzicht in je eigen kwaliteiten en de wijze waarop je deze kunt inzetten in de samenwerking met anderen. De volgende vragen spelen daarbij een belangrijke rol:

* Wat zijn mijn unieke kwaliteiten?

* Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de kans krijg om deze kwaliteiten in te zetten?

* Hoe kan ik ze ...

38,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 36,58
+
Bestel

De rol van Adviseur

de essenties van het adviestraject voor interne en externe adviseurs

2012 || Paperback || Marike van den Berg e.a. || Boom

Als adviseur moet u goed zijn in uw vak; u bent bijvoorbeeld een uitstekend fiscalist, communicatiedeskundige, of organisatie-expert. Maar dat is niet genoeg: een goede adviseur heeft passie voor mensen, wil zich in klanten verdiepen en hen verder helpen.De rol van adviseur is het handboek voor de gedreven adviseur. Of u nu net begint, steeds meer adviserende taken krijgt, of een doorgewinterde professional bent, dit boek biedt u een stevig kader, verdieping en verrassende eyeopeners. U maakt...

48,75
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 46,31
+
Bestel

Schrijven voor het beeldscherm / Druk 6

Paperback || Willem Hendrikx || Boom

Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert

en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel markten

thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schrijven voor het beeldscherm

is de schrijfcoach voor iedereen die meer uit zijn webteksten en

sociale media wil halen. Met als uitgangspunt dat het schrijven van een

goede webtekst niet moeilijk is, bevat het boek een minimum aan technische

en een maximum aan praktische informatie.

SOCIALE MEDIA

Schrijven voo...

55,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

2012 || Paperback || René van Hoften || Coutinho || ook als eBook

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...

49,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...

10,50
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Getting To Yes / 1st edition

Negotiating An Agreement Without Giving In

2021 || Paperback || Roger William Fisher Ury || Cornerstone

The world's bestselling guide to negotiation. Getting to Yes has been in print for over thirty years. This timeless classic has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Founded on principles such as:* Don't bargain over positions* Separate the people from the problem* Insist on objective criteria. Getting to Yes simplifies the whole negotiation process, offering a highly effective framework that will ensure success.